quotes de bush

Le plus-convivialité de ta réalité sera toujours plus fucked-up que la fiction de tes concurrents directs.

quotes de bush

Messagepar AimTheSun » 11 Oct 2005, 00:48

NEY YORK TIMES: So, what about the fact we didn't find any weapons of mass destruction in Irak?

BUSH (hesitating a long time before answering): the only thing i know is that i am for the good, the non-bad ( :mdrr: ) and against the bad, the evil :nurse:

mon prof de logique/rethorique apellerais ca un sophisme ad baculum ou "ecran de fumée"
Dernière édition par AimTheSun le 13 Oct 2005, 01:04, édité 1 fois.
AimTheSun

Messagepar Kiddo » 11 Oct 2005, 12:10

Cet homme est une machine à quotes, tout ce qu'il dit est à remarquer:

"[A]s you know, these are open forums, you're able to come and listen to what I have to say." —George W. Bush, Washington, D.C., Oct. 28, 2003

"One of the most meaningful things that's happened to me since I've been the governor — the president — governor — president. Oops. Ex-governor. I went to Bethesda Naval Hospital to give a fellow a Purple Heart, and at the same moment I watched him—get a Purple Heart for action in Iraq — and at that same — right after I gave him the Purple Heart, he was sworn in as a citizen of the United States — a Mexican citizen, now a United States citizen." —George W. Bush, Washington, D.C., Jan. 9, 2004

"The problem with the French is that they don't have a word for entrepreneur." —George W. Bush, discussing the decline of the French economy with British Prime Minister Tony Blair

"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —George W. Bush, June 18, 2002

"Natural gas is hemispheric. I like to call it hemispheric in nature because it is a product that we can find in our neighborhoods." —George W. Bush, Washington, D.C., Dec. 20, 2000

"You're free. And freedom is beautiful. And, you know, it'll take time to restore chaos and order — order out of chaos. But we will." —George W. Bush, Washington, D.C., April 13, 2003
Kiddo
garde la pêche...

Re: quotes de bush (ou philippe wagner?)

Messagepar Peter Parker » 12 Oct 2005, 00:17

AimTheSun a écrit:NEY YORK TIMES: So, what about the fact we didn't find any weapons of mass destruction in Irak?

BUSH (hesitating a long time before answering): the only thing i know is that i am for the good, the non-bad ( :mdrr: ) and against the bad, the evil :nurse:

mon prof de logique/rethorique apellerais ca un sophisme ad baculum ou "ecran de fumée"

Le rapport avec Wagner ?
Peter Parker
L'œil de Rocky, les couilles à Rocco

Messagepar AimTheSun » 12 Oct 2005, 00:31

Peter Parker a écrit:Le rapport avec Wagner ?

euh la taille du cerveau pourquoi?
AimTheSun

Messagepar Papal Discount House » 12 Oct 2005, 16:56

le phc va te tomber dessus :(
Papal Discount House
Double Poney

Messagepar AimTheSun » 12 Oct 2005, 18:15

Papal Discount House a écrit:le phc va te tomber dessus :(

ouais je vais me prendre des pitboss beatdown du barneville les 3 rivieres crew dans la face :bash:
AimTheSun

Messagepar Peter Parker » 13 Oct 2005, 00:21

AimTheSun a écrit:
Peter Parker a écrit:Le rapport avec Wagner ?

euh la taille du cerveau pourquoi?

(edit...)
bref, de toute façon tout le monde s'en fout...
Dernière édition par Peter Parker le 13 Oct 2005, 01:14, édité 1 fois.
Peter Parker
L'œil de Rocky, les couilles à Rocco

Messagepar AimTheSun » 13 Oct 2005, 01:06

Peter Parker a écrit: (le délire PHC/Brooklyn-sur-Seine me fait bien sourire aussi, voire m'agace un peu de par la prétention qui s'en dégage)

tu as oublié le delire nazillon, tabassage de gens de la "scene" et j'en passe, c'est tout de suite moins pardonnable non?

sinon desolé d'avoir heurté ta sensibilité... j'ai retiré le nom de philippe wagner, ca va mieux?
AimTheSun

Messagepar AimTheSun » 13 Oct 2005, 01:07

Kiddo a écrit:"The problem with the French is that they don't have a word for entrepreneur." —George W. Bush,

:ola: bravo georgie!
AimTheSun

Retourner vers Quote of the day